8 maj 2012


Bjussar på en bild i arkivet, hinner inte ta kort nu ;)

Godmorgon sötnosar, hur är det med er? Jag har sovit hur skönt som helst inatt, fast vaknade när två (?!) försäljare ringde.. jag blir så trött på dessa som inte fattar att mami eller papi jobbar på dagarna. Röt till som fan mot en, haha! :D

Har precis käkat frukost och ska nu städa mitt rum lite snabbt innan jag drar mig mot jobbet. Jobbar till nio, halv tio ikväll. Efter det blir det snabbt hem för att säga hej till farmor och farfar som kommer hit från Madeira, de ska stanna till slutet av juli och det ska bli rikitgt trevligt. Träffar dem så sällan, så längtar sjukt mycket! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0