7 maj 2012

Hejsan bloggen! Hur mår ni?

Jag mår bra, men är lite hängig och så. Får skylla mig själv när jag inte sover tillräckligt på nätterna för att jag firar fina vänner istället. Ikväll ska jag i alla fall nana tidigt. Behöver sova, mycket.

I fredags firade jag min fina vän Pierre och hans kompis David. Riktigt trevligt hade jag. Det blev dock en otroligt sen natt (somna väl vid fem) och jag skulle upp och jobba på lördagen. Sedan på lördagskvällen blev det en liten välkommen hem-fest för mina vänner Ida och Linnéa som varit runt i världen sedan i januari, men har inte sett dem sedan innan jul. Det var med andra ord riktigt roligt att träffa dem och alla andra igen.

Just nu är jag uppe på jobbet, så ska återgå till det snart men först är det lunch. Puss!

Min lunch idag :)




Update: märkte att jag skrivit "7 april 2012" i rubriken. Snacka om att huvudet är grötigt idag :P haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0