4 maj 2012

Godmorgon bloggen, vaknade för en liten stund sedan men är fortfarande trött då jag jobbade inatt. Det känns som om jag jobbar 24/7 hela tiden nu, men det är kul! Ska ha 1-2 månaders semester i oktober/november, kommer bli sjukt skönt att åka iväg en sväng och hälsa på lite släkt nere på Madeira bl.a. Fast man vet aldrig med mig, kanske fortsätter jobba. Beror sig på hur detta jobbet utvecklar sig! 2 veckor där nere ska jag i alla fall se till att det blir! :)

Idag ska jag jobba, men innan det ska jag ta itu med mitt rum och en annan tråkig sak. Vi hörs senare! Puss 



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vad jobbar du med?

2012-05-04 @ 16:00:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0