22 maj 2012

Hej bloggen, det var ett tag sedan nu. Kan säga att jag suttit och velat skriva här men just nu hittar jag inte inspiration till att skriva. Förhoppningsvis blir det en förändring på det snart, så att jag kommer igång på riktigt igen. Har ju detta som en "dagbok" också, så att jag kan kolla tillbaka och tänka "just det ja, det var då det där var".

I alla fall, fick tummen ur igår och äntligen sitter den på plats. Min fina tatuering som jag velat göra i 4 år. Har ritat den på handleden nästintill varje vecka under dessa år, så jag vet att jag inte kommer ångra mig. Det var dock jäkligt spontant då det var Angie som skulle tatueras. När ändå Tobbe hade framme sina grejer passade jag på och jag är mer än nöjd! ÄLSKART!

Här är den precis nygjord. Ska ta bättre bilder när den har läkt! :)

Kommentarer
Postat av: Sara J

ÄNTLIGEN! :D. Gud vad kul för dig. Shit vad länge du har ritat i den där :').

2012-05-22 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0