Beslutsångets

Herre vad det snurrar i mitt huvud just nu. Sitter och tänker på vad jag ska göra i höst. Plugga eller jobba, Sverige eller utomlands. Säsonga eller inte. Fuck. Jag vet att jag inte måste bestämma mig nu, men det är så jobbigt det där med framtiden och alla måsten.. jag orkar inte. 

Annars har det varit en helt underbar dag. Termometern har visat ca 14 grader och jag är lycklig. Jag är verkligen lycklig. Ja, inte just nu när det snurrar så mycket i mina tankar, men jag är ändå lycklig. För vet ni? Jag kan göra vad fasen jag vill egentligen. Ja, det kan jag faktiskt. Jag tror jag ska leva på den filosofin nu när mina tankar snurrar. Jag börjar leva så nu. Bra så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0