Vilken helg!

Hallo, vilken helg jag har haft!

I fredags åkte jag upp till Trollhättan för öl med Elin (som nu har rest till Kina), Daniel och deras vänner. Vi började med häng hos en tjej som jag tror hette Anna. Hur gullig som helst. Där var vi fram till 23.30 och sedan drog vi vidare till O'learys. Ett uselt trubadurband spelade, men människorna var underbara och natten blev lång.
Lördagen bjöd på städning inför kvällen firande av mig. Vid 16 trilla Sofia in genom dörren och sedan vid 18-19 kom näst intill alla andra. Vi drog sedan vidare till DeCore (studentpuben), men kvällen avslutades för min del på kära Lipz!
Idag gick jag upp tidigt för att börja ordna inför flytten (bra dag att flytta på va? Bakis och fin). Vid 13 komma mami och papi, samt Kim, Emil, Mia och Thomas. Jag flyttade ut och Emil flyttade in. Två vänner i en lägenhet kommer nog bli helt super! :)

Nu sitter jag på mitt rum, med min säng, min byrå och min TV. Äntligen känns det som mitt rum igen. Skönt.


Kommentarer
Postat av: MALIN - fick en blodpropp

hej finis! hoppas du haft en asbra måndag! :)

2012-01-16 @ 18:10:09
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0