?

Hallo bloggen! :) Ja, ett frågetecken passar bra in som rubrik. Dagen har varit ett stort frågetecken när det kommer till att det faktiskt var min födelsedag. Har verkligen inte gjort något speciellt alls, så det känns som en helt vanlig dag. Fick ett par klädesplagg av familjen, men de passade tyvärr inte. Ska byta så fort jag får möjlighet. Ingen speciell mat, eller något särskilt uppvaktande. Fick ett par jättefina blommor, TULPANER! Love it.

Jag börjar bli äldre och alla har varit på jobbet eller i skolan, därav dåligt uppvaktande. Däremot smäller det på lördag! :D Ska firas med utgång och goa människor. 

Jag ska inte klaga på min dag, har verkligen njutit av att bara vara. Vakna sent, åt lång frukost, tog en lång dusch, såg film och mys i massor. Dagen har allt varit bra, väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0