2012

2012, du är så välkommen! Du kommer med nya möjligheter och äventyr. 2012 ska slå 2011, så är det bara.

Hejsan bloggen, det är den 5 januari 2012 idag. Vart tog 2011 vägen? Vad hände 2011?

Jag fyllde 18 år, tog körkort, fick en av huvudrollerna i slutproduktionen, TOG STUDENTEN, åkte till USA, jobbade, började högskolan, åkte till Luleå (har aldrig varit så långt norrut innan), avslutade mina studier på högskolan och hade ett grymt bra nyår! Sedan får jag ju absolut inte glömma alla otroligt fina människor jag har träffat på vägen. Verkligen otroliga och helt underbara människor!

2011 gav mig väldigt mycket och jag kan bara hoppas att 2012 ger mig minst lika mycket. Vart vill jag komma 2012 då?

Jag vill att detta ska vara året då jag lägger grunden för min framtid - komma in på den utbildningen jag vill, få det sommarjobbet jag velat ha under 1 års tid, resa, lära mig portugisiska, hälsa på släkten på Madeira och kanske bo där ett tag. Jag kan gör precis vad jag vill just nu och förhoppningsvis avslutar jag året på bästa sätt - i New York. 2012 kommer bli ett bra år, det känner jag på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0