Home sweet home

Den bästa känslan är när man kommer hem från en resa och bara sätter sig i soffan och slappar. Jag säger inte att det var det jag gjorde igår, men det är den absolut bästa känslan. Borta bra, men hemma bäst.

Igår satt jag i en bil i nästan 10 timmar, så när jag kom hem kunde jag verkligen inte sitta still! Gick fram och tillbaka en bra stund. Sedan bestämde jag mig för att dra till Lipz. Körde så var nykter, men fick hittat på nått - det är huvudsaken. Sov hos en kompis och inte i min egna säng som jag hade velat, var på tok för trött för att köra hela vägen. Det blev dock bra i alla fall. Nästan mer än bra. Nu sitter jag här hemma och försöker få tag på Angie (TITTA DIN TELEFON!!!!). Vill ut och gå en sväng - måste passa på när det är fint väder - så hoppas hon svarar snart!

Hörs, puss!

Det var sjukt fint väder nästintill hela veckan. Galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0