Göteborg

Godmorgon sötnosar! Idag är jag i Göteborg på äventyr :) eller ja, tandläkaren och fika med en gammal vän kanske inte är äventyr direkt.

Jag kan inte annat än att älska min tandläkare, tycker nästan det är kul (?) att gå dit! Han gör mig aldrig besviken och utsöndrar ett lugn liksom. Jag klarade mig denna gången också, skönt! Detta kommer jag fira med att shoppa behövliga saker igen. Vantar. Att man aldrig ska hitta sina skidvantar man köpte förra året (eller för min del, förrförra året). Typiskt! Jaja, nu ska jag ner på stan! PUSS!

Btw, ni som inte sett bubblan, här får ni en liten smygtitt ;) innan öppning i lördags :) fina grabbar vid baren också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0