Valborg

Hola chicas y chicos! :) Hur mår ni idag? Jag mår sjukt bra, vaknade på rätt sida och med ett leende på läpparna. Tänk att det är 1 maj imorgon. Vart tog april vägen egentligen? Har i alla fall hunnit med så sjukt mycket denna månaden och många förändringar har skett. Ska verkligen inte klaga, för jag gillar dett så otroligt mycket! Trivs verkligen jättebra med mitt liv just nu. Okej, ett eget place hade väl gjort det lite bättre. Men man kan inte ha allt, eller hur?

Idag är det valborg och jag ska fira det med jobb x2. Nu jobbar jag på golfen och sen ikväll smäller det på Lippan. Och gissa vem som kommer och är special guest, ingen mindre än Hanna Widerstedt! Gissar att det kommer både dåliga och bra reaktioner på detta. Kvinnan gillar att provocera, så är det bara! Ska bli jäkligt kul att se om hon beter sig på samma sätt ute bland folk... Update kommer ;) haha.

Nej, nu ska jag fortsätta jobba! Ciao!


Bästa pooh och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0