Puss ❤


följ mig på instagram @flyinggirl

Hej sötnosar! Just nu får bloggen lida rätt mycket då jag egentligen inte har tid för den. Nu innan allt har kommit igång ordentligt med caféet blir det mycket jobb. Känns som om jag jobbar 24/7 när jag även har Lipz att tänka på. Dock klagar jag inte, gillar att ha mycket att göra :)

Just nu när jag jobbar i princip alla dagar i veckan, känner jag att vila är prio 1 när jag är hemma. 
Ni ska i alla fall veta att jag försöker så gott jag kan, hoppas ni förstår! PUSS! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag åker till Göteborg redan i nästa vecka!!! :D Vi måste ses! <3

2012-04-24 @ 15:21:56
Postat av: camilla

Man kan bara följa om man själv har en iphone va? :)

2012-04-26 @ 17:41:15
URL: http://sexzita.blogg.se/
Postat av: camilla

hmm för jag hittar inget till att kunna lägga till, eller tidigare bilder får bara se första sen står det om instagram typ :/

2012-04-27 @ 09:44:03
URL: http://sexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0