Busy day

Äntligen har jag fått pustat ut lite! Dagen har gått i 110 från morgon till slut. Tränade imorse, men hann bara 30 min på bandet innan jobbet ringde och sa att jag var tvungen att komma dit. De hade missat att säga till mig att en journalist skulle komma och göra ett reportage om golfbanan. Så det vara bara att springa in i duschen och sätta sig i bilen. Sedan har vi fått alla varor och har som sagt städat det sista. Nu ska jag sova, det blir att gå upp åtta imorgon för att jobba. Sweet dream! 

Kassa mobilbilder från idag :P

Kommentarer
Postat av: Saida

Hej, ville bara säga att jag ÄLSKAR din klädstil :D och jätte bra blogg :) ♥



PuSs OcH kRaM ! // Saida.T.I.B

2012-04-21 @ 21:01:41
URL: http://saidazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0