14 april 2012

Hej sötnosar! :) Det blev ingen bloggning igår då jag vaknade kl. 14 och skulle till jobbet och sedan vidare till Matilda som fyllde år! ❤ Firade henne riktigt ordentligt. Först middag hemma hos henne med fint folk, vidare till Trädgår'n och sedan vidare till en kompis som hade lan. Fråga mig inte. Kom iaf hem strax efter fem imorse och solen började redan gå upp. Sjukt att det i sommar kommer vara ljust när jag kommer hem från jobbet!

Idag blir det att ta det lugnt. Passar min lillebror, eller ja passar och passar, han är 12. Ska se till att ge honom mat och försöka släpa honom från datorn så vi kan se på film! :)

Puss! 

Bjuder på en gammal bild på bror och mig. Love you! 

Kommentarer
Postat av: Nina

Finare sysslingar får man leta efter, love you

2012-04-14 @ 16:28:33
Postat av: Ilona

Tack Nino! :) love you!

2012-04-15 @ 10:34:16
URL: http://flyinggirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0