19 september '11


Hejsan hoppsan :) Det var ett bra tag sedan sist. Hur mår ni? Jag mår bra, men imorse var jag sjukt nervös då jag skule ha min första exam. En liten sådan, för att han skulle kunna se vart vi ligger, men det var nervöst ändå. Nu i efterhand känns det ganska bra, tror att jag kan ha nått upp till godkänt (fanns bara underkänd och godkänd på detta prov). Men vi får se hur det går. Time will tell ;)

Anyway, i helgen var jag hemma hos mamma och pappa. Kändes skönt att komma dit och träffa vännerna :)

Fredagen bestod av tjejmiddag hos Annika och sedan utgång. Var nykter hela kvällen och körde, men jag hade trevligt ändå. Träffade på några killkompisar mot slutet, så det var kul :)
Lördagen tillbringades med näsan i kurslitteraturen, tråkigt och av en händelse gav det mig ingenting, fattade nada. På kvällen blev jag hämtad av Matilda som körde oss till en kompis vars syster fyllt 18 och det skulle självklart firas ordentligt. Kom hem tidigt då Aatilda skulle spela seriepremiär dagen efter och tittade på film med familjen.
I går hade jag frukostdejt med Marina och det tog halva dagen :P Pluggade efter det och på kvällen kom min fina pojkvän. 

Idag ska jag njuta av att inte göra något, men imorgon ska jag plugga 8 fucking timmar. Heja mig! :D

Nu ska jag laga till nått :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nathalie <3

Hej Ilona!

Älskar din blogg! Den är riktigt fräck!

Saknar dig!

Puss och kram från din favorit! hehe <3 :*

2011-09-20 @ 07:23:13
URL: http://nathhaliehh.blogg.se/
Postat av: sssssoooffffiiiiiaaa

du e la gölli!

2011-09-27 @ 22:54:42
URL: http://sofiaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0