9th

Bjuder på en bild tagen för 6 år sedan. Sofia och jag, love that girl! :)


Hallo bloggen, ett tag sedan sist nu. Hur mår ni? Jag mår prima. Denna helgen har verkligen bestått av att ladda upp inför den nya kursen som börjar imorgon. Hade tenta i fredags och jag hoppas att jag klarar den. Känns så otroligt jobbigt att inte klara den, men då är det i och för sig bara att bita ihop och klara omtentan! :) 

Kursen som börjar imorgon heter Geography of the World Economy, om jag minns rätt. Verkar otroligt spännande i alla fall! Denna gången har vi hemtenta också, så det gör att det kanske inte blir lika stressigt i slutet utan att jag kan börja med den redan i veckan. Hoppas på det i alla fall då jag verkligen är inställd på det :P
Aja, vi hörs snart igen.

nu - käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0