Update



Hejsan, nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Har haft tankarna på annat än bloggen.
Anyway, jag är hemma hos mamma och pappa nu, har varit det i några dagar redan och åker tillbaka till Trollhättan på lördag. Då börjar jag även nytt jobb, vilket jag ser framemot asmycket! :) Vad det är för jobb avslöjar jag lägre fram och för er som redan vet, kul för er! :)

På måndag går jag min första dag och jag är lite nervös faktiskt, dock ska det bli jättekul att träffa nytt folk. Mycket som blir nytt. Nytt boende, nytt jobb, ny skola och nya vänner förhoppningsvis :P
Nu ska jag iväg och göra min näst sista dag på golfklubben. Vi hörs under dagen.

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-26 @ 01:14:36
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0