28/08/11


Hallo bloggen! Trött tjej här. Har inte sovit så mycket inatt då jag jobbade fram till 03.00. Nu kan jag även säga vart jag jobbar och det är på Lipz nattklubb i Trollhättan. En überbra nattklubb som håller öppet torsdagar 21-02 (18-årsgräns) och lördagar 22-02 (20-årsgräns). Ibland även vissa fredagar, detta kan ni titta mer på inne på deras hemsida (klick).

Idag ska jag träffa en bekant som också flyttat hit till Trollhättan nu och inte riktigt heller känner till staden. Spaning på G. Vi hörs senare. Nu drar bloggandet igång på riktigt! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej men va kul att du också bloggar! :D

2011-08-28 @ 17:06:38
URL: http://ldg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0